Politika kvality a etický kodex
Politika kvality
Zaměření společnosti
Společnost GENNET s.r.o. byla založena v roce 1996 jako centrum lékařské genetiky. Své služby postupně rozšířila o další odbornosti, jako je asistovaná reprodukce, fetální medicína, urologie a imunologie. Klienti klinik GENNET se mohou svěřit do péče odborníkům na celkem 4 pobočkách - v Praze, v Liberci a v Londýně.
Dnes jsou kliniky GENNET místem, kde je poskytována komplexní péče v oblasti reprodukční medicíny tzv., pod jednou střechou“, a tak můžeme našim pacientům zajistit veškerou nutnou péči a usnadnit cestu k jejich vytyčenému cíli mít zdravé dítě. Disponujeme moderním vybavením, nejnovějšími technologiemi a usilujeme o profesionální a individuální přístup ke každému pacientovi, proto se na nás každoročně s důvěrou obrací tisíce klientů s celého světa.
Naše kliniky jsou certifikovány dle evropské normy ISO 9001 a zdravotnické laboratoře akreditovány dle ISO 15189. Splněním těchto kritérií kliniky GENNET oficiálně potvrdily svou odbornost, objektivitu a nezávislost pro vykonávání svých činností. Kliniky GENNET se také každoročně účastní mezinárodních kontrol kvality a podporují mezinárodní výzkumné projekty. Od roku 2015 jsou kliniky GENNET navíc členem skupiny FutureLife, která sdružuje zdravotnická zařízení zabývající se reprodukčním zdravím, nejen v České Republice, ale i v dalších zemích Evropy.
Od roku 2004 je společnost GENNET, s.r.o. certifikovaná a má nastavený systém řízení kvality dle požadavků normy ISO 9001. Laboratoře GENNET byly prvně akreditovány ČIA v roce 2009 a plnily požadavky normy ČSN EN ISO 15189:2007. V roce 2015 zahájilo svou činnost Centrum reprodukční imunologie, které zahrnuje jak služby ambulantní (konzultační), tak laboratorní. Laboratoře GENNET byly posouzeny ČIA a nyní plní Laboratoře GENNET požadavky normy ČSN EN ISO 15189:2013.
Laboratoře GENNET jako akreditovaný subjekt nabízí své služby na 3 pracovištích společnosti GENNET, s.r.o.
VIZE společnosti
Chceme, aby naše společnost byla vnímána pacienty a doporučujícími lékaři jako profesionální pracoviště na špičkové úrovni. Přejeme si, aby se u nás pacienti cítili dobře a chceme jim poskytovat maximální možný servis.
Chceme udržet důvěru, kterou v nás vkládají naši kolegové – doporučující lékaři a doufáme, že jim do ordinací budeme vracet spokojeného pacienta, a že budou dostávat správné výsledky laboratorních vyšetření v krátkých lhůtách.
MOTTO společnosti
„ Maximální spokojenost pacientů i doporučujících lékařů “
Standard služeb
- poskytovat zdravotní péči na nejlepší možné dosažitelné úrovni v podmínkách ambulantního provozu;
- orientovat se především na pacienta a jeho spokojenost;
- vybavovat pracoviště nejmodernějšími přístroji a neustále modernizovat naše vybavení tak, abychom sledovali nejnovější trendy a metody vyšetření v našem oboru;
- dodržovat zásady správné laboratorní praxe a uplatňování nejnovějších poznatků při realizaci laboratorních vyšetření;
- účast na externích kontrolách kvality s vysokou úspěšností;
- dodržovat všechny normy a předpisy týkající se ochrany zdraví a bezpečnosti práce v laboratoři;
- s informacemi, daty a výsledky pacientů je zacházeno s ohledem na jejich bezpečnost, utajení a důvěrnost.
Zvyšování odborné způsobilosti zaměstnancůn
- neustálým zvyšováním odborné způsobilosti zaměstnanců vytvářet personálně odborné předpoklady pro zajištění poskytovaných služeb na vysoké odborné úrovni;
- sledovat trendy v oblasti medicíny a metodách laboratorních vyšetření a zavádět je do praxe dle doporučení odborných společností a vědeckých poznatků s cílem zvýšení standardu poskytovaných služeb.
Zapojení do systému kvality
- zajišťovat seznámení všech zaměstnanců s dokumentací v rozsahu jejich činností a povinností;
- dodržování platných postupů v praxi a navrhování opatření s cílem trvalého zlepšování systému managementu kvality;
- uplatnění systému managementu kvality napříč společností.
Závazek trvalé shody s požadavky norem
- trvale vytvářet předpoklady a podmínky k zajištění plnění požadavků normy ISO 9001 a ISO 15189.
Závazek k plnění požadavků MPA
- Laboratoře GENNET se zavazují k plnění požadavků MPA 00-09-.. při uplatňování flexibilního rozsahu akreditace;
- pro uspokojení požadavků zákazníků na vyšetření byl laboratoři přiznán flexibilní rozsah akreditace
Spokojenost zákazníků
- zajišťovat kompletní servis pro zákazníky (lékaře) a pacienty;
- z pohledu laboratoře v rámci systému managementu kvality je cílem zajistit spokojenost zákazníka (lékaře) s nabídkou poskytovaných vyšetření a se správností a přesností vydávaných výsledků laboratorních vyšetření.
Tímto prohlášením se zavazujeme k neustálému zlepšování společnosti a efektivnosti systému managementu kvality.