Kariéra

Chcete se stát součástí týmu GENNET? Sledujte naši aktuální inzerci na www.jobs.cz

Nevybrali jste si z nabízených pozic a máte zájem pro nás pracovat? Zašlete nám svůj životopis na hr@gennet.cz a my se Vám ozveme.

Lékař IVF

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání 2. stupně,
  • atestaci z gynekologie a porodnictví,
  • znalost práce s počítačem.

Nabízíme:

  • nadstandardní mzdové ohodnocení,
  • atraktivní pracovní prostředí,
  • firemní benefity (auto, mobil, notebook, stravenky),
  • odborné kurzy a semináře v rámci České republiky i zahraničí.

Zdravotní sestra

Hledáme zdravotní sestry pro kliniku GENNET na Praze 7 a Praze 1.

Požadujeme:

  • min. SZŠ vzdělání,
  • osvědčení k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu (všeobecná sestra nebo porodní asistentka),
  • praxe na gynekologii velkou výhodou,
  • znalost práce s počítačem,
  • zodpovědnost, samostatnost a profesionální vystupování,
  • pro pobočku Praha 1 nutná znalost anglického jazyka, německý nebo italský výhodou.

Nabízíme:

  • práci v jednosměnném provozu s pracovní dobou 7:30-16:00, žádné noční směny,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • zázemí stabilní společnosti,
  • firemní benefity (stravenky, Multisport, podpora vzdělávání).

Nástup možný ihned.

Recepční

Kdo se chce stát součástí našeho týmu má:

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Komunikativní znalost anglického jazyka (znalosti jiných jazyků, zejména němčiny a italštiny jsou velmi velkou výhodou)
  • Uživatelskou znalost práce s PC
  • Profesionální vystupování, smysl pro pořádek a zodpovědnost

Co Vás na této pozici čeká ?

  • Přijímání a uvítání návštěv a pacientů
  • Zajištění plynulého chodu recepce
  • Vyřizování telefonických hovorů
  • Agenda plateb pacientů
  • Obsluha kávovaru
  • Práce ve zdravotnickém SW

My Vám nabízíme:

  • Práci v atraktivním prostředí s přátelským kolektivem
  • Každodenní možnost využití cizího jazyka, naši kliniku navštěvují převážně cizinci
  • Provozní doba recepce Po – Pá 7:00 – 17:00; So 8:00 – 13:00
  • Směny jsou plánovány na měsíční bázi v rámci provozní doby recepce.
  • Typ smluvního vztahu: Dohoda o provedení práce
  • Mzda: 100,- / hod.

Office Manager

Co Vás na této pozici čeká?

  • odpovědnost za chod centrální recepce - koordinace týmu recepčních, plánování směn, tvorba případných manuálů souvisejících s provozem recepce
  • správa budovy a komunikace s provozními dodavateli (zabezpečení, UPS, pravidelné revize, infekční odpad,..)
  • organizace pravidelných porad
  • plnění všech ad hoc úkolů pro vedení společnosti
  • administrativní podpora

Kdo se chce stát součástí našeho týmu má:

  • min. SŠ vzdělání
  • pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint) a Adobe Acrobat
  • výborné komunikační schopností, příjemné vystupování, týmový a pozitivní přístup k práci – hledat cesty, jak lze něco udělat a ne naopak
  • umění přizpůsobit se nenadálým situacím a řešit je
  • komunikativní znalost AJ
  • proaktivní přístup k práci

My Vám nabízíme:

  • Práci v atraktivním prostředí s přátelským kolektivem
  • Firemní benefity
  • Zázemí stabilní společnosti

Asistent/ka kanceláře

Co Vás na této pozici čeká?

  • administrativa oddělení dopravy a distribuce
  • obsluha a péče o zasedací místnosti a kuchyňku
  • objednávky kancelářských potřeb
  • agenda Multisport karet - kontaktní osoba pro zaměstnance, objednávka karet, komunikace s dodavatelem
  • příjem návštěv, vyřizování telefonických hovorů, komunikace s jednotlivými odděleními
  • Kdo se chce stát součástí našeho týmu má:
  • min. SŠ vzdělání
  • uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
  • výborné komunikační schopností, je samostatný, zodpovědný a spolehlivý, má příjemné vystupování a dodržuje předepsaný dress code
  • komunikativní znalost AJ

My Vám nabízíme:

  • práci v atraktivním prostředí s přátelským kolektivem
  • firemní benefity
  • zázemí stabilní společnosti

Pokud Vás naše nabídka zaujala, odpovězte na náš inzerát a my se budeme těšit na Váš životopis.