Omezení callcentra ve dnech 24.- 26. 2.
Vážení klienti,
ve dnech 24. – 26. 2. 2023 dojde k plánované výluce IT služeb všech našich poboček, kdy dojde k omezení funkčnosti callcentra. Očekáváme, že to sníží rychlost odpovědí a objednávání, a proto prosíme v těchto dnech o Vaši trpělivost. Nejpozději v pondělí 27. 2. 2023 však už budeme znovu v plné síle připravení se Vám věnovat bez omezení.
Děkujeme za Vaši přízeň a pochopení,
Váš GENNET
Mohlo by vás zajímat
Vážení klienti, v Den české státnosti ve čtvrtek 28. října fungují naše kliniky v omezeném provozu jen pro objednané pacienty. V pátek 29. září jsme tu pro Vás v běžné provozní době. Přejeme příjemný týden a krásný sváteční den, tým GENNET
Vážení klienti, rozšířili jsme kapacity ambulance alergologie, a proto můžeme v GENNET Letná nabídnout termíny úvodních konzultací pro nové pacienty. V…
Toužíte v budoucnu po dětech, nebo Vás pouze zajímá, jak jste na tom s plodností? Během celého října máte jedinečnou možnost ZDARMA podstoupit AMH test v…
Využijte jedinečnou příležitost nechat se ZDARMA otestovat na trombofilní mutace. Zjistíte tak, zda máte geneticky danou zvýšenou srážlivost krve, která může vést k…