Omezení callcentra ve dnech 24.- 26. 2.
Vážení klienti,
ve dnech 24. – 26. 2. 2023 dojde k plánované výluce IT služeb všech našich poboček, kdy dojde k omezení funkčnosti callcentra. Očekáváme, že to sníží rychlost odpovědí a objednávání, a proto prosíme v těchto dnech o Vaši trpělivost. Nejpozději v pondělí 27. 2. 2023 však už budeme znovu v plné síle připravení se Vám věnovat bez omezení.
Děkujeme za Vaši přízeň a pochopení,
Váš GENNET
Mohlo by vás zajímat
Klíčem ke špičkové a efektivní péči jsou odborníci, kteří neustále pracují na zdokonalování svých znalostí. Proto se náš NIPT tým (tým pro neinvazivní prenatální…
Velmi nás těší aktivní účast našich odborníků v oblasti genetiky na Martinské konferenci 2024, které se konala v půlce března ve slovenském Martine. Letošní ročník…
Velmi nás těší aktivní účast našich odborníků na konferenci klinické genetiky Kaprasův den 2024. Zástupci GENNET aktivně přispěli do programu konference našimi…
Vážené klientky a klienti, rádi bychom Vás informovali o otevírací době během velikonočních svátků. Ve dnech 29.3. – 30.3. a 1.4. 2024 máme na všech pobočkách GENNET otevřeno pouze pro objednané pacienty a urgentní případy.