Omezení callcentra ve dnech 24.- 26. 2.
Vážení klienti,
ve dnech 24. – 26. 2. 2023 dojde k plánované výluce IT služeb všech našich poboček, kdy dojde k omezení funkčnosti callcentra. Očekáváme, že to sníží rychlost odpovědí a objednávání, a proto prosíme v těchto dnech o Vaši trpělivost. Nejpozději v pondělí 27. 2. 2023 však už budeme znovu v plné síle připravení se Vám věnovat bez omezení.
Děkujeme za Vaši přízeň a pochopení,
Váš GENNET
Mohlo by vás zajímat
Vážené klientky a klienti, rádi bychom Vás informovali o otevírací době během květnových svátků 1. a 8. května. V těchto dnech máme na všech pobočkách GENNET…
Klíčem ke špičkové a efektivní péči jsou odborníci, kteří neustále pracují na zdokonalování svých znalostí. Proto se náš NIPT tým (tým pro neinvazivní prenatální…
Velmi nás těší aktivní účast našich odborníků v oblasti genetiky na Martinské konferenci 2024, které se konala v půlce března ve slovenském Martine. Letošní ročník…
Velmi nás těší aktivní účast našich odborníků na konferenci klinické genetiky Kaprasův den 2024. Zástupci GENNET aktivně přispěli do programu konference našimi…